dimarts, 24 d’octubre del 2017

El meu petit món!

Per anar fent boca...

Si doneu una volta curiosa per aquest blog, veureu que a la part inferior hi ha insertat un Webmix creat mitjançant Symbaloo (https://www.symbaloo.com/home/mix/13eOhGX3S0) en el qual em podreu conèixer una mica més.

Aquest element està dividit en quatre blogs diferents: el primer (marge superior esquerre) presenta alguns llocs webs per donar a conèixer el meu entorn musical més proper, la música tradicional; el segon (marge superior dret) presenta algunes de les aplicacions educatives que he utilitzat en la meva curta vida professional com a mestre de Primària; el tercer (marge inferior esquerre) trobareu les aplicacions online que més utilitzo en la meva vida quotidiana (entre els quals destaca aquest blog) i, finalment, el quart blog (marge inferior dret) apareixen aquells llocs webs dels centres on he treballat i/o estudiat durant la meva vida.


Webmix-El meu petit món

Espero que us sigui útil per anar fent boca!

Ens retrobem en breus.

Gerard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada